۲۴ اسفند ۱۳۸۸

The big bang theory TVshow

A smart answer to the question:why you don't buy a gift for your friend's birthday?("The big bang theory TVshow")

The entire institution of gift giving make no sense! Let’s say that I go out, and I spend 50 dollars on you, it’s a laborious activity because I have to imagine what you need, whereas you know hat you need. Now I could simplify things, just giving you the 50 dollars directly, and then you could give me 50 dollars on my birthday, and son on until one of us dies leaving the other one old and 50 dollars richer. And I ask you, is it worth it ?

۱ نظر:

  1. انواع سفرهای نوروزی
    قسمت چهارم(آخر) ، سفر با هواپیما
    در سفرهای هوایی سرگرمی های متنوعی وجود دارد. یکی از انواع سرگرمی در هواپیمای ایرباس آن است که بعضی از افراد پس از گذشت زمانی از شروع پرواز و بررسی آماری ! دیگر مسافران ، اشتباها در صندلی ردیف های دیگر هواپیما می نشینند و پس از تذکر فرد کناری عذرخواهی کرده و در همان جا سکنی می گزینند. در آخر پرواز هم با جملاتی همچون : شماره تلفن ،آدرس ایمیل، LOVE، عزیزم و ... از هواپیما پیاده می شوند!
    اما سرگرمی در هواپیمای توپولوف تفاوتی بس اساسی دارد . در این هواپیماها افراد در گوشه ای به آرامی نشسته و به زندگی پس از مرگ فکر می کنند !
    نکته: بر طبق تحقیقات میدانی بعمل آمده ، یکی از سرگرمی های مشترک بین مسافران هواپیماهای توپولوف و ایرباس زدن زنگ مهماندار است!!
    هدف سفر: بطور کلی هدف از این گونه سفرها آشنایی با فرهنگ و سوابق تاریخی کشورهای دیگر است. از جمله مکانهای تاریخی ، می توان به سواحل تاریخی آنتالیا ، دبی ، تایلند ، بالی، وارنا و ... اشاره کرد! در این گونه سفرها مسافران معمولا در ساحل نشسته و برای آشنایی با فرهنگ مردمان دیگر کشورها ، ساعت ها به مردمان آنها خیره می شوند! و در آخر با زبان بی زبانی برای دریافت اطلاعات بیشتر از تاریخ تمدن و فرهنگ مردمان آن سرزمین ، آنها را شب به مهمانی دعوت می کنند!!
    دیگر سرگرمی های این افراد امتحان انواع دلسترهای بهنوش آن کشور است تا میزان کیفیت آنها نسبت به محصولات مشابه داخلی سنجیده شود.
    قسمت اول ، سفر با سواری
    قسمت دوم ، سفر با اتوبوس
    قسمت سوم، سفر با قطار

    پاسخحذف